اطلس قران

اطلس قران
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلس قرآن و آدرس mojtaba90.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئيس جمهور گفت : سخت کوشي، قناعت ، ميهمان نوازي و تحمل سختي ها از ويژگي هاي برجسته مردم استان چهارمحال و بختياري است.
آقاي احمدي نژاد در جمع مردم استان چهارمحال و بختياري افزود : خداي بزرگ را سپاسگزارم و از صميم دل خوشحالم که اين توفيق را عنايت فرمود بار ديگر چهره هاي مؤمن و مصمم و نوراني شما مردم عزيز استان چهارمحال و بختياري و شهرستان عزيز شهرکرد را زيارت کنم ؛ مردمي که در ايمان ، پاکي و عشق به اهل بيت(ع) سرآمد روزگار و ملت ايرانند.

 

رئيس جمهور گفت: مردم اين استان در طول تاريخ در خط مستقيم توحيد و عدالت و در خدمت عزت و سربلندي ملت ايران بوده اند.

آقاي احمدي نژاد افزود: مردم اين استان همواره مفيد و نافع به حال ملت و ايران زمين و سعادت جامعه بوده اند.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش با تبريک عيد غدير به جامعه بشري ، ملت ايران و مردم استان چهارمحال و بختياري گفت: عيد غديربزرگترين عيد بشري و عيد پيوستن انسان ها و جامعه بشري به انسان کامل ، امام مبين و حلقه اتصال زمين به آسمان ها و پيوستن انسان به خداست.

آقاي احمدي نژاد افزود: اگر غدير نبود از قربان و قطر و رمضان و توحيد و خداپرستي در عالم چيزي باقي نمي ماند.

وي تاکيد کرد: عيد غدير، عيد حقيقت انسان و انسانيت، توحيد و عدالت، پاکي و معنويت و عبوديت و خدمت است .

رئيس جمهور با تاکيد بر اين که خدمت به بندگان خدا بزرگترين عبادت محسوب مي شود رسالت همه پيامبران را سعادت انسان دانست و گفت: همه انديشه ها، راه ها و برنامه هاي پيامبران براي اين است که انسان به سعادت برسد.

وي افزود: حتي کساني که در مسير انحراف و سقوط حرکت مي کنند علت اقدام شيطاني و ضدانساني شان را رسيدن به سعادت عنوان مي کنند در حالي که راه سعادت را بايد از پيامبر(ص) آموخت.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان چهارمحال و بختياري گفت: پيامبر(ص) آنقدر عزيز است که نخستين مخلوق است و بقيه مخلوقات عالم به واسطه او خلق شده اند.
آقاي احمدي نژاد افزود: يعني اگر پيامبر(ص) نبود خدا اين هستي و انسان ها را خلق نمي کرد.
رئيس جمهور گفت: پيامبر(ص)عزيزترين عزيزان عالم هستي نزد پروردگار و او سيد همه پيامبران(ع) است يعني همه انبيا در برابر او خاضع و خاشعند .
وي افزود: پيامبر(ص) شخصيتي است که همه دين خدا ، همه مکتب الهي و همه آن چه را که خدا براي هدايت و سعادت بشر قرار داده ، به ايشان نازل شده و ايشان واسطه خدا با همه هستي و انسان هاست.
رئيس جمهور ادامه داد: پيامبر شخصيتي است که به بالاترين مرتبه عبوديت خدا و در نتيجه آزادي و سعادت رسيده است. او عبد کامل و مطلق خدا و عبادت و دين او خالص ترين بوده است و ذره اي شائبه و ناخالصي در عبادت و اعمال و دين پيامبر(ص) وجود ندارد و خدا به اين اخلاص شهادت و به او دستور مي دهد که بگو من خدا را عبادت مي کنم و دينم خالص براي خداست.
آقاي احمدي نژاد گفت: پيامبر(ص( گنجينه علم خداست يعني هر فردي خدا را مي خواهد گنجينه اش پيامبر(ص) است .
وي افزود: پيامبر(ص) معلم همه بشر و رحمت براي همه عالم و رحمة للعالمين است يعني هر موجودي در عالم پيدا مي کنيم پيامبر(ص) براي او رحمت است وهمه مخلوقات ازرحمت پيامبر(ص) بهره مند مي شوند.
رئيس جمهور گفت: پيامبر عزيز ما در بالاترين مکرمت ها و جايگاه اخلاقي است و خدا به او مي فرمايد تو خلق عظيم داري.
وي افزود: پيامبر (ص) با اين همه درجات عالي و متعالي و اين همه عظمت ، بالاترين خادم و خدمتگزار جامعه بشري و بالاترين خدمت ها را پيامبر(ص) به بشر انجام داده و همه وجودش خدمت است ؛ خدمت و دلسوزي به انسان ها و فداکاري در راه آنها .
آقاي احمدي نژاد گفت: پيامبر(ص) آمد تا انسان ها را تزکيه کند ، آيات قرآن را بخواند و راه هدايت را به انسان ها نشان دهد و اين بالاترين خدمت است زيرا بزرگ ترين خدمت به جامعه بازکردن راه هدايت و نشان دادن قله هاي سعادت است.
وي افزود: پيامبر(ص) براي اين مأموريت و خدمت چه رنج ها کشيد ،‌ 23 سال بعد از بعثت و قبل از آن سال هاي طولاني در حال تلاش و مجاهده بود ، هيچ فردي به ياد ندارد و تاريخ ثبت نکرده است که پيامبر (صَ) روزي را به بطالت گذرانده باشد و پيامبر(ص) درهمه عمرپيوسته و پيوسته مشغول خدمت به جامعه بود.
رئيس جمهور گفت: آن همه تهمت ، بي حرمتي ،‌افترا ، توهين به ساحت پيامبر(صَ) نثار کردند اما ايشان حتي يک لحظه دست ازخدمت به جامعه برنداشت.
وي افزود: ايشان را تبعيد کردند و همراه با يارانش در محاصره اقتصادي قرار دادند ، بيش از70 نبرد بر ايشان تحميل کردند که اگر به دوره 10 ساله تقسيم شود هر سال هفت نبرد يعني در کمتر از دو ماه يک نبرد بر پيامبر خدا(ص) تحميل شد.
آقاي احمدي نژاد با طرح اين پرشس که پيامبر(ص) همه اين سختي ها را براي چه تحمل کرد ؟ گفت: براي اينکه مردم اصلاح شوند ، اخلاق مردم اصلاح و اخلاق انساني و الهي در جامعه حاکم شود ، انديشه هاي ضد انساني و ظلم از بين برود عدالت بيايد و کينه ها برود ، دوستي و محبت بيايد و فقر و محروميت از جامعه انساني ريشه کن و عدالت در جامعه حاکم شود.
رئيس جمهور درادامه سخنانش درجمع مردم استان چهارمحال وبختياري گفت: پيامبر(ص) در دوره کوتاه حاکميت و مديريت خود با همه طراحي هاي دشمنان و منافقان ، فشارها و جوسازي ها ، آباداني و عمران گسترده برقرار کرد و زحمت کشيد تا پاکي ، ايمان و صداقت که مايه سعادت است در جامعه انساني و اسلامي حاکم شود .
آقاي احمدي نژاد افزود: زندگي پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع) به ما مي آموزد که راه سعادت، کمال و ارامش تلاش براي سعادت و خدمت به ديگران است .
وي ادامه داد: پيامبر(ص) فرمود کسي رئيس است که خادم مردم است و براي مردم دل مي سوزاند و همين يک درس از پيامبر(ص) اگردرجامعه محقق و ميان مردم مسابقه خدمت برقرار شود يعني هرفردي هرجاهست ، نيت و تلاشش خدمت به جامعه باشد، هر فردي هر شغلي وهر مسيري که براي زندگي خود انتخاب مي کند آن شغل و آن مسير را در خدمت سعادت و پيشرفت جامعه قرار دهد ، همه به هم دلسوزي و محبت داشته باشند و همه در تلاش باشند تا مشکلات ديگران را رفع کنند ،آن گاه ببينيد چه جامعه زيبايي درست مي شود .
آقاي احمدي نژاد گفت: زندگي در چنين جامعه اي دلنشين است و اگر همه عمخوار و خادم هم و به پيروي از پيامبر(ص) درخدمت به يکديگر سر از پا نشناسند ، ببينيد چقدر زيبا مي شود .

رئيس جمهور در ادامه گفت: اگر آحاد جامعه به فکر خدمت باشند سرعت پيشرفت کشور بسيار افزايش خواهد يافت.
احمدي نژاد افزود: از 75 ميليون جمعيت کشور ، 15 ميليون کودکند که نمي توانند کار قابل توجهي انجام دهند ؛ حدود شش ميليون نفر نيز سنين بالا دارند که اينها نيز کار فيزيکي چنداني نمي توانند انجام دهند و فقط محبت ، مهرباني و بزرگي را در جامعه منتشر مي کنند اما حدود 55 ميليون نفر در کشورهستند که توان خدمت دارند .
وي ادامه داد: دانش آموز ، دانشجو ، روحاني ، کشاورز، کارمند و همه قشرهاي جامعه اگر در ذهنشان خدمت به جامعه باشد جامعه زيبايي در کشور و در جهان ايجاد خواهد شد.
رئيس جمهور گفت: اگر همه دو ميليون کارمند کشور از صبح تا عصر به فکر خدمت باشند بسياري از مشکلات مردم رفع مي شود و بازدهي کار بالا مي رود.
آقاي احمدي نژاد رمز سعادت فردي و اجتماعي را در اين دانست که هر فردي براي سعادت ديگران تلاش کند .
وي افزود: براساس وعده الهي هر فردي که از جان ، مال ، انديشه ، وقت و توانش را براي خدمت به ديگران استفاده کند خدا جاي او را چند برابر پر و او را به مراتب بالاي سعادت و کمال انساني نائل مي فرمايد.
آقاي احمدي نژاد گفت: سعادتمند ترين سعادتمندان تاريخ کساني بودند که عمر و توان خود را وقف خدمت به جامعه کردند.
رئيس جمهور افزود: خدا را سپاسگزارم که ملت ايران و همچنين مردم استان چهارمحال و بختياري اهل محبت ، خدمت و صداقتند و مردم اين استان موجب خير، عزت و افتخار ملت ايرانند.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع مردم چهارمحال و بختياري گفت: خدمت به ديگران آن قدر مهم است که امام عزيز راحل مان آن رهبر بي بديل و الهي و احيا کننده همه بشر در عصر حاضر و بزرگ پرچمدارعدالت و توحيد فرمودند اگربه من خدمتگزار بگوييد بهتر از اين است که رهبر بگوييد و افتخارش اين بود که به او خدمتگزار بگوييم.
آقاي احمدي نژادافزود: امام (ره) هرگاه از خودشان حرف مي زدند مي نوشتند «اين خدمتگزار کوچک ملت » و رهبر عزيز و گرانقدرمان نيز که امروز پرچمدار توحيد و عدالتند فرمودند« شأن ما خدمتگزاري به ملت است و اصلاً ما نوکر اين ملتيم.»
وي گفت: خدا را سپاسگزاريم که مردم اين سامان يعني چهارمحال و بختياري اهل ايثار و خدمت و خيرخواهي و فداکاري هستند


 




































نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 آبان 1390برچسب:, ] [ 2:1 بعد از ظهر ] [ مجتبی ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

سلام به اطلس قرآن خوش آمدید! این وبلاگ تلاش می کند موضوعاتی جالب از قرآن را برای شما بیان نماید! امیدواریم نکات جالب و آموزنده ای را از این ویلاگ فراگیرید!
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 53862
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1